• Strefa użytkownika

    Oferujemy proste i dogodne warunki współpracy.

Strefa użytkownika

Zgłoszenie przeglądu i naprawy:

  • Aby zgłosić pojazd do przeglądu lub usunięcia usterki (naprawy), należy zadzwonić lub wysłać e-mail do:  Administratora własnej floty lub bezpośrednio do R7 Flota
  • W możliwie najkrótszym czasie otrzymasz informację zwrotną dotyczącą miejsca i czasu wykonania usługi
  • W trakcie przekazania pojazdu do naprawy/przeglądu zgłoś doradcy serwisowemu przynależność pojazdu do grupy R7 Flota ustnie bądź okaż mu kartę serwisową R7 Flota
  • Serwis partnerski wykona kosztorys naprawy i niezwłocznie przekaże go administratorowi Twojej floty do akceptacji
  • O zakończeniu naprawy/przeglądu zostaniesz poinformowany SMSem / telefonicznie / mailowo
  • Płatności za wszelkie naprawy dokonywane są bezgotówkowo (serwis rozlicza się bezpośrednio z R7 Flota)

Awaria (tryb awaryjny lub auto nie jedzie):

W pojeździe może dojść do sytuacji gdzie na desce rozdzielczej zapalą się kontrolki ostrzegawcze. Pamiętaj, że czerwona kontrolka wyklucza pojazd z dalszej eksploatacji - koniecznie zadzwoń na numer Assistance lub swojego administratora w celu odholowania pojazdu do serwisu. Możesz także zgłosić problem w R7 Flota – my również pomożemy.

Kontrolki "żółte" informują o usterce pojazdu, jednak możliwa jest kontynuacja jazdy. Skontaktuj się z R7 Flota – szybko znajdziemy warsztat, który zweryfikuje i usunie usterkę.

Dane firmowe

R7 Serwis Spółka Akcyjna
ul. Juliusza Lea 122A
30-133 Kraków
NIP: 677-23-53-782
REGON: 121452205

Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się:

phone 661 551 843 mail flota@r7serwis.pl